Eilen lämpömittari näytti Etelä-Suomessa +8 astetta, ja sadattuhannet suomalaiset kantoivat innolla kevään ensimmäiset, keltaiset narsissiruukut ja orvokit ulkoportaille auringonpaisteeseen. Sosiaalinen media täyttyi eilen toiveikkaista kevätkuvista. …
